суббота, 12 февраля 2011 г.

Моє перше замовлення

Привіт! Гарного всім настрою!
Вперше мені замовили листівочку. Це листівка на День народження для дуже поважної персони.




В ній я використала папір для візитівок, дизайнерські папери з трояндами, роздруковану картинку, різноманітні стрічки, мереживо, букетик із троянд, стрази на клеєвій основі та привітання "З Днем народження", яке зробила у фотошопі та роздрукувала (а працювати у фотошопі мені допомагала моя сестричка, за що їй велике спасибі, тому, що я досі не можу потоваришувати з фотошопом)))). Замовнику ця листівочка дуже сподобалась, сподіваюсь, і сподобається вона адресату.

Цього тижня я мала приємну подорож до Києва. Там я зустріла своїх подружок, яких дуже давно не бачила. Ми відвідали ресторанчик і гарно розважились.
 Нажаль, останнім часом я не маю можливості часто відвідувати Київ, що мене і засмучує.

3 комментария:

  1. вітаю з першим замовленням ;)
    відкритка дійсно вийшла просто чудова!!!!
    а зустрічі з друзями завжди суперові!!!! :)

    ОтветитьУдалить
  2. O wow this is so elegant, really love how you did the ribbon, so beautiful. Love also photo .. you look like you are enjoying yourselves so much. Hugsxxx

    ОтветитьУдалить